عکس و سرگرمی

اخبار روز ایران و جهان

عکس و سرگرمی

اخبار روز ایران و جهان

هدیه تهرانی به بهانه نمایشگاه عکس هایش ؛این مجموعه ادعایی نیست د


 

هدیه تهرانی به بهانه نمایشگاه عکس هایش ؛این مجموعه ادعایی نیست در عکاسی


 


هدیه تهرانی به بهانه نمایشگاه عکس هایش ؛این مجموعه ادعایی نیست در عکاسیhttp://dast2dast.blogsky.com/

نمایشگاه عکس و ویدئو آرت هدیه تهرانی با عنوان «آبان گان» طی 10 روز در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود. هدیه تهرانی که تاکنون تجربه های مختلفی در سینما، تئاتر و طراحی داخلی و صحنه داشته است این بار ...


هدیه تهرانی به بهانه نمایشگاه عکس هایش ؛این مجموعه ادعایی نیست در عکاسی



هدیه تهرانی به بهانه نمایشگاه عکس هایش ؛این مجموعه ادعایی نیست در عکاسیhttp://dast2dast.blogsky.com/

نمایشگاه عکس و ویدئو آرت هدیه تهرانی با عنوان «آبان گان» طی 10 روز در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود. هدیه تهرانی که تاکنون تجربه های مختلفی در سینما، تئاتر و طراحی داخلی و صحنه داشته است این بار عکاسی و ویدئو آرت را تجربه می کند. او در این نمایشگاه بیش از 800 عکس را با ترکیب ویدئو به نمایش می گذارد. او در بروشور این نمایشگاه می نویسد؛«این مجموعه ادعایی نیست در عکاسی، تنها قطره شوری است، هدیه از دل دریا، ریخته در چشمانی حیران و آویخته در قاب هایی است که تصویرگرش همان است که از نطفه تا ابد حضورش بنای رشد، جریانش تغییر مداوم و آثارش شاهکار هنر زمین است.»
به گزارش ایسنا این نمایشگاه از هفدهم تا بیست و ششم آذرماه سال جاری در کلیه فضای خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد. تهرانی این روزها مشغول ایفای نقش مقابل دوربین علیرضا امینی است

هدیه تهرانی به بهانه نمایشگاه عکس هایش ؛این مجموعه ادعایی نیست در عکاسیhttp://dast2dast.blogsky.com/

کیارستمی و آغداشلو به هدیه تهرانی کمک کردند

نمایشگاه عکس هدیه تهرانی بازیگر سینمای ایران با موضوع آب از 17 آذرماه در خانه هنرمندان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، کارهای مربوط به آماده‌سازی عکس‌ها برای این نمایشگاه از چند ماه قبل آغاز شد و در این مدت عباس کیارستمی، آیدین آغداشلو و کمال تبریزی به همراه تعدادی دیگر از هنرمندان و سینماگران تهرانی را در طراحی و قاب‌بندی عکس‌های چاپ شده، همراهی کردند.

تهرانی برای 800 عکسی که در این نمایشگاه عرضه می شود، موضوع آب را انتخاب کرده و برای تهیه برخی عکس‌ها غواصی هم کرده است. تهرانی این روزها در فیلم سینمایی «هفت دقیقه تا پاییز» به کارگردانی علیرضا امینی نقش‌آفرینی می‌کند. او امسال در جشنواره فجر با فیلم «فرزند صبح» به کارگردانی بهروز افخمی حضور خواهد داشت.

+++

عکس: هدیه تهرانی هم عکاس می‌شود

بعد از کیانیان، حامد بهداد و نیکی‌ کریمی، «هدیه تهرانی» بازیگر سینمای ایران، قرار است از 17 آذرماه سال جاری نمایشگاه عکس و ویدئوآرت در خانه هنرمندان ایران برپا کند.

علاقه‌مندی سینماگران ایران به عکس و برپایی نمایشگاه‌های متعدد موضوع جدیدی نیست و چه بسا سینماگران موفقی چون عباس کیارستمی و ناصر تقوایی که پیش از فیلمساز شدنشان، عکاس بوده‌اند و در هر دو عرصه به توفیقات بزرگی دست یافته‌اند و عکس‌هایشان مخاطبان وعلاقه‌مندان بسیاری دارد.

اما در این بین به تازگی هنرپیشه‌های ایران نیز به این موضوع علاقه‌ نشان داده‌اند.

درست از زمان برگزاری نخستین اکسپوی عکس ایران که از سوی فرهنگستان هنر در مؤسسه فرهنگی و هنری صبا برگزار شد، عکس‌های این هنرپیشه‌ها از جمله رضا کیانیان و نیکی کریمی نیز برای نخستین بار در میان عکس‌های پیشکسوتان عرصه عکاسی ایران به دیوار آویخته شد. این موضوع به کام برخی‌ از عکاسان قدیمی و پیشکسوت ایران خوش نیامد به خصوص که قیمت آثار آن‌ها بسیار بیشتر از عکاسانی قیمت‌گذاری شده بود که سال‌ها در این زمینه فعالیت کرده بودند.

این میهمانان ناخوانده به استفاده از شهرت سینمایی‌شان در عرصه عکاسی ایران و فروش چندین میلیونی عکس‌هایشان متهم شدند. عکس‌هایی که از نظر عکاسان قدیمی و صاحب‌نظر درخور این قیمت‌گذاری‌ها نبود.

اما به هر جهت، عرصه عکاسی ایران میهمانان تازه‌واردی داشت که بعد از برپایی اکسپو و اعلام ورودشان به عرصه عکاسی ایران،‌اقدام به برپایی نمایشگاه‌های انفرادی عکس‌هایشان کردند.

بعد از رضا کیانیان،‌لاله اسکندری، حامد بهداد و نیکی کریمی این بار نوبت به هدیه تهرانی رسیده است تا توانمندی‌هایش را در زمینه عکاسی به نمایش و قضاوت عموم بگذارد.

قطعاً با توجه به شهرت سینمایی این هنرپیشه جوان، افتتاحیه نمایشگاه آثار او مملو از هنرپیشه‌های پیشکسوت، جوان و جمع قابل توجهی از علاقه‌مندان به وی خواهد شد.

اما تا پیش از دیدن آثار هدیه تهرانی نمی‌توان درباره آثارش و ورودش به دنیای عکاسی قضاوتی داشت.

هدیه تهرانی دانش‌آموخته طراحی صحنه است و تاکنون نمایشگاه‌های بسیاری را در زمینه طراحی داخلی و زیورآلات برگزار کرده است.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهرداد سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:10 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

سلام
عجب چیزایی... از عکس بازیگر تا خبر خودکشی اینجا پیدا میشه!!

دارا پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:18 ب.ظ http://happyguy.blogfa.com

سلام
وب خوبی داری به من هم سر بزن
راستی تبادل لینک هم میکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد